duminică, 10 august 2014

GURU BARBU SIMION-TOTUL DESPRE DRACUL CONTELE INCAPUCIATO

GURU BARBU SIMION- TOTUL DESPRE DRACULA
                                      Totul  despre dracula !                                   
Dacă întradevăr a existat pe pământ o entitate malefică de cel mai înalt grad, lăsând la o parte bazmele cu contele dracula alias Vlad Ţepeş, nimeni nu poate spune cu o oarecare convingere că deţine anumite dovezi concludente că acesta a existat în carne şi oase într-o epocă oarecare  a existenţei vieţii pe pământ. Totuşi există o persoană care poate dovedi cu cea mai mare precizie existenţa acestui dracula şi nu a unuia mic mititel ci a celui mai mare dintre toţi draci, cel pe care oamenii l-au numit marele scaraoschi, cel ce s-a arătat însuşi lui Dumnezeu pentru a face un pact de neagresiune şi de a împărţii lumea în două ca sfere de influenţă. Acea persoană despre care am amintit mai sus nu este alta decât eu Guru Barbu Simion, născut în prima zi de paşti, într-o duminică, a anului 1950, la jumătatea de secol, la fel cum şi marele nostru poet Naţional şi Internaţional, Mihai Eminescu, avea să o facă în anul 1850. Vreau să spun că datorită setei mari pe care am avut-o de mic copil de a citi şi de a cunoşte cît mai multe, m-a dus tot timpul în preajma cărţilor, a revistelor, a filmului care tocmai apăruse cu cele mai mari realizări în domeniu, dar şi în preajma oamenilor care erau cunoscuţi ca învăţaţi. Până pe la vârsta de 20 de ani citisem cel puţin 700-800 de romane beletristice, stătusem de vorbă cu mulţi oameni care erau învăţaţi şi de la care avea să cunosc multe despre lumea încojurătoare. Pe la vârsta de 20 de ani am avut ocazia fericită de citi cîteva cărţi despre Yoga, cărţi care circulau în samizdat adică bătute la maşină şi de atunci pasiunea vieţii mele a devenit Yoga cu toate ştiinţele colaterale despre Brahma, Alah, Dalai Lama, Budha, Iisus Cristos, în varianta în care este luat de la părinţii lui de către cei trei magi de la răsărit, Dalai Lama, marele Yogin al Indiei şi marele Yogin al Chinei, din partea de nord, care la vârste de 12 ani ajunge în India şi dat pe mâna marilor ashramuri de Yogini unde timp de 18 ani Iisus avea să-şi dezvolte la cel mai înalt nivel de putere, puterea latentă pe care Dumnezeu Tatăl a pus-o în fiecare din copiii lui deci şi în trupul lui Iisus.  Toţi oamenii din univers deţin această putere latentă care este pusă în cavitatea craniană a omului şi care este închisă şi apărată de o sferă craniană osoasă de cea mai mare rezistenţă şi care este continuată mai departe cu cea mai mare putere vitală dată omului şi care se află în canalul cefalo rahidian, care pleacă de la baza gâtului şi se termină la osul sacrum în aproprierea anusului. Pe timpul cînd Domnul Iisus coboara pe pământ pentru a aduce mântuirea oamenilor  oamenii din acele timpuri nu dezvoltaseră capacitatea de gândire şi cunoaştere din cadrul creerului uman decât aproximativ 8-10 % iar în momentul când Iisus apare la 30 de ani în Ierusalim şi începe să facă minunile descrise în Testamentul nou deja avea toată capacitatea creerului dezvoltată până la 100 % din aceasta. Tehnicile Yogine îi învăţau pe oamenii obişnuiţi să-şi dezvolte aceste capacităţi paranormale dar cum diavolul a pus mâna pe Biserică şi deci şi pe cărţile sfinte a şters din Biblia Biserici toate tehnicile Yogine prin care omul putea evolua în câţiva ani şi putea să stănească plenar toate puterile conferite de Dumnezeu oamenilor ca să poată să ajungă la UNIREA cu Dumnezeu Tatăl. Deasemenea diavolul avea să scoată din Biblie teoria Păcatului ca şi teoria reîntrupării astfel ca oamenii să fie neştiutori şi lesne manevraţi de către diavol de a obţine de la aceştia supunerea totală şi mai apoi ţinera lor într-o formă de sărăcie lucie, bogăţiile fiind permise doar pentru diavoli şi cei ce lucrau împreună cu acesta. Dar să revenim la momentul în care aveam să-l cunosc pe marele scaraoţchi, locotenetul de bază al tuturor diavolilor de pe pământ şi din Univers. Venisem din străinătate unde am stat aproape doi ani şi jumătate iar în anul 1993 prin aprilie eram la Bucureşti, în ajunul zilei mele de naştere. Ajuns în Bucureşti am început să mă interesez de tot felul de cărţi Yoga care apăruseră în timpul în care eu fusesem plecat şi astfel am ajuns să cunosc cele trei cărţi scrise de către domnul IonŢugui în baza documentelor aduse de Contele Incapucciato, iar acest scriitor de paranormal apărut imediat după revoluţie avea să scrie cu mult talent cele trei cărţi şi anume “şapte ani apocaliptici”, „Iad contra Rai” şi ultima din această serie a fost „Apocalipsa şi generaţia următoare”. Am citit aceste cărţi cu multă atenţie şi am fost fascinat de lumea din străfundul pământului, aproxumativ la peste 4000 km, unde acest conte Incappuciato spunea că a stat cinci ani de zile. Din acele zile am fost foarte curios de a cunoaşte pe acest Conte Incappucciato şi de a afla cât mai multe despre acea lume Shambala de care vorbea în carte. Am aflat numărul de telefon al domnului Ion Ţugui şi după ce mi-am exprimat dorinţa de a discut cu dânsul şi eventual cu acest conte, Domnul Ţugui m-a invitat la dânsul acasă undeva pe o stradă care dădea chiar în clădirea televiziunii române. Am mers la dânsul şi după  o discuţie de aproximativ două ore am rămas în bune relaţii cu dânsul iar la urmă cu oarecre strângere de inimă mi-a promis că îmi va face cunoştiinţă cu acest conte deşi dînsul nu prea era entuzismat de persoana acestuia. Am remarcat şi faptul că de foarte multe ori când dădea câte un interviu la diverse televiziuni domnul Ţugui se referea doar strict la cele trei cărţi şi niciodată nu a rostit cuvântul conte sau vreo referinţă la adresa lui privitor la cărţile scrise. La o săptămână când am revenit la d-l Ţugui acesta mi-a dat numărul de telefon al contelui şi imediat după ce am închis cu d-l Ţugui l-am sunat pe conte cu o ardoare şi bunăvoinţă mare iar acesta fiind măgulit de condescendenţa mea mi-a promis că în câteva zile mă va vizita. Am pregătit atât soţia cât şi fata , Iulia, care avea deja 8 ani să îl primim cu bucurie pe omul care avusese de aface cu paranormalul la el acasă în Shambala. Pe la toţi prietenii mă lăudam ca şi la rude şi vecini dar foarte puţini se entuziasmau  ca mine şi îi lăsau rece faptul că aveam eu să-l cunosc pe conte. şi într-o dimineaţă pe la ora 10, cred că era într-o marţi a sunat la uşa apartamentului nostru domnul Necula Cornel sau aşa zisul Conte Incappucciato, cu mâna golaă fără o floare la el pentru soţia mea sau fata mea, fără nici un carton de prăjituri sau vreo pungă cu fructe cum se obişnueşte la noi să aduci ceva familiei gazdă când eşti în vizită.  S-a recomandat ca fiind contele incapuciato  şi a venit la insistenţele mele de a ne cunoaşte şi a îvnăţa câte ceva din marea experienţă a lui prin lumile pe care le colindase. Prima impresie pe care ne-a făcut-o a fost aceea că acesta nu era contele pe care îl aşteptam că era ca un copil de 23-25 de ani că noi ne aşteptam să fie un om peste 45-50 de ani. Ne-a povestit că aşa se întâmplă cu oamenii care merg pe alte tărâmuri extraterestre că devin mai tineri decât par că este şi el la o vârstă înaintată dar nu ne-a arştat nici un buletin, din care să reiese adevărata lui etate,  iar din acea zi pe o perioadă de cel puţin 10 ani cât a durat această prietenie nu am putut ajunge la buletinul lui, pe care de fiecare dată îl ţinea bine ascuns ca să nu aflăm adevărul despre el. În acea zi am pus masa îmbelşugată din care contele s-a înfruptat cu plăcere şi poftă de mâncare iar după masă am început o serie de întrbări cu privire la viaţa lui din Shambala dar spre dezamăgirea mea şi a soţiei şi a lui Iulia  contele nu ne-a spus nimic mai mult decît ceea ce era în carte despre acele ţinuturi vizitate de el. Pe parcursul celor 10 ani de colaborare, contele era mereu foarte atent ca nu cumva să nu ajungă buletinul lui la noi să aflăm cine ştie ce secret. De multe ori i-am cerut pe faţă să ne arate şi nouă buletinul lui dar de fiecare dată cu un zâmbet parşiv spunea că nu poate să-l arate că are legămât cu alte civilizaţii şi că nu-i permiteau să-şi dezvăluie identitatea. Într-o săptămână contele ne vizita cam în fiecare zi de la orele 9-10 dimineaţa şi pleca pe la orele 3-4 după amiază. Discutam despre lucruri în majoritate din lumea astrală, supranaturală cu diversele ei popoare şi obiceiuri iar noi rămâneam muţi de uimire. De foarte multe ori mergeam cu el în diverse vizite unde era chemat, fie pe la diverse televiziuni unde diverşi ziarişti îi luau diverse informaţii, în emisiuni de căte 3-4 ore de emisie. Mai peste tot eu mă lăudam cu acest conte şi cu minunăţiile pe care le făcea ba mai mult puneam de la mine diverse capacităţi patranormale dar care contele nu mă corecta să-mi spună săream peste gard cu tot felul de posibilităţi paranormale dar de fiecare dată mă încuraja să mă laud cu ceea ce el nu avea ci doar acestea erau în mintea mea şi prin care căutm să amplific nejustificat puterile pe care niciodată contele nu le-a avut, cum ar fi fost levitaţia, hipnoza, ieşirea din trup , teleportarea, vindecarea divină şi alte puteri paranormale. De-a lungul acestor 10 ani de aşa zisă colaborare din care eu eram care dădeam tot timpul bani şi diverse alte lucruri pe când contele era cel care profita cu mult tupeu de ceea ce iniţial fusese ca o ofrandă adusă unui aşa zis om venit din alte tărâmuri considerat de mine ca un om cu capaităţi paranormale, dar care pe parcurs nu era în stare să-şi vindece chiar lui o amărâtă de răceală. Ba chiar am observat că prin anii 1995 pierduse unul din dinţii din partea din spate a coroanei dentare. Prin anul 1996 cum eu aveam un computer şi cum contele se dădea mare cunscător al horoscopului ne-am decis să facem horoscoape  de tot felul de la horoscop nativ la cel predicţional ca şi sinastri etc. Am început să copiez în computer câteva cărţi specifice de horoscop fapt care a căzut doar pe umerii mei şi a trebuit ca în aproape un an să trec în calculator sute de pagini. Am început să facem primele horoscoape pe calculator şi printate pe imprimantă cumpărată tot de mine şi aceste horosoape realizate tot de mine şi printate pe hârtia şi tuşul cumpărate tot de mine iar la trei horoscoape se consuma 350 de coli şi un cartuş cu cerneală, care costa 90 lei iar un top de hârtie costa 100 lei, curentul tot eu îl plăteam deci numai pagube deoarece el lua pe un horoscop 200 lei iar mie îmi dădea doar 20 lei. Mai tot timpul îmi cerea bani pe care niciodată nu mi ia mai dat înapoi, diverse cărţi din biblioteca proprie, aveam cel puţin 4000 de volume, cărţii pe care nu le-a mai dat înapoi.  Eu aveam un serviciu şi lucram ca manager la d-l Jan Bergmans din Olanda şi câştigam mai mult ca 3 salarii obişnuite adică cam 300 euro pe lună şi aveam foarte mult timp liber deoarece doar cam 15 zile eram plecaţi în ţară restul eram acasă şi aşteptam telefon de la Jan şi aflam direcţia în care mergeam de a doua zi. În aceşti ani de colaborare cu contele am încercat de nenumărate ori de a afla ce vârstă reală avea dar nu am putut în nici un fel să aflu. Între timp contele a dat la mica publicitate că poate vindeca orice fel de boli şi imediat au apărut tot felul de cazuri de boli mentale în special dar aceste aşa zise vindecări miraculoase, divine, s-a dovedit  a fi un mare fiasco, iar la mai puţin de un an s-a lăsat de vindecări. Într-una din discuţiile avute cu el mi s-a confesat spunând că mai toate fetele de vârsta de pubertate adică de 18 – 23 ani pot fi vindecate doar prin sex. Între timp Iulia fata mea creştea şi ajunsese pe la vîrsta de   16 ani şi devenea tot mai frumoasă şi era în clasa a 10 la liceu şi de multe ori vorbeam cu soţia mea că ar fi foarte bine dacă contele ar pune ochii pe Iulia şi ar dorii să se căsătorească cu ea. Dar în tot acest timp contele nu părea să aibe cel puţin o prietenă care să ne-o prezinte şi tot timpul apărea a fi singur fără amantă sau prietenă sau cel puţin nu am aflat că ar merge la anumite tinere la care să plătească plăcerea. Devenise în ochii noştrii destul de suspect. De multe ori veneau la noi în apartamentul pe care îl aveam în centru Bucureştiului, lângă poşta Vitan, foarte multe tinere la care contele le făcea horoscopul direct şi prin calculator iar de multe ori aceste tinere îşi exprimau pe faţă dorinţa de a avea un contact sexual cu contele dar acesta nici vorbă de a da importanţă, cel puţin formal, sau de complăcere acestor dorinţe care erau spuse din propria lor voinţă şi dorinţă fără a avea vreo pretenţie  pecuniară  ba din contră ele erau şi gata să-l plătească pe conte pentru aceste servici sexuale. De multe ori dimineaţa pe la ora 8 sau 8:30 dădeam telefon la conte şi atuci ceva se producea la telefon prin faptul că acesta vorbea ca şi cum ar fi alergat pe stradă sau pe un stadion şi care respira cu foarte multe întreruperi şi gâfâieli pe parcursul a cel puţin 15 minute cât dura convorbirea. Mai tot timpul vorbea de singurul lui prieten pe care îl avea şi anume unul Vlad dar pe care nu l-a prezentat niciodată deşi noi îi spusesem că poate veni în vizită la noi la masă cu acesta. Timp de 10 ani am ajuns la concluzia că acest conte incappucciato nu este decât un simplu om care nu avea nici cea mai mică capacitate paranormală ba chiar eu aveam anumite contacte cu astralul de unde primeam tot felul de informaţii iar în final primeam tot felul de informaţii că respectivul conte nu era decât un impostor. Am făcut tot felul de calcule referitor la vărsta lui şi am considerat că dacă acum avea 25 de ani deci scăzând cei cinci ani pe care i-a petrecut în india, apoi încă 5 ani pe care i-a petrecut în Shambala se ajunge la vârsta de 15 ani pe care îi avea când a plecat el din Romănia deci pe timpul lui Ceauşescu ceea ce era practic imposibil, deoarece pe atunci familia lui era una săracă şi nu avea posibilitatea de ai da lui bani cu care să ajungă în India şi apoi bani cu care să trăiască cel puţin doar pâine tot erau ceva  bani. La 15 ani nici un tânăr nu era apt să plece clandestin din România mai ales pe un vapor de stat. Apoi dacă mai punem la socoteală că mai avea nevoie de cel puţin 3 ani de a se întoarce din India înapoi în România. De fapt ar fi trebuit să plece pe la vârsta de 8 -10 ani din România şi această ar fi fost imposibil. Între timp contele a venit cu o carte pe care spunea că ar fi scris-o el şi aceasta se numea „7” şi am fost de acord să i-o tehnoredactez şi aceasta mi-a luat cam 6 luni de zile. Prin ani 1997 l-am dus pe conte la un prieten de al meu Horia un tânăr evreu foarte bolnav, care nu putea să meargă de mic copil şi care era catalogat ca handicapat şi la care de multe ori chema pe la el să stăm de vorbă referitor la Yoga de care şi Horia era pasionat. Erau un tânăr cu barbă roşie şi păr roşu ca un adevărat evreu, tot  timpul cu zâmbetul pe buze, foarte amabil şi bine crescut, cu o faţă frumoasă cu maxilare puternice şi ata exact ca un viching cu ochi negri pătrunzători care îţi spunea direct dacă era minţit sau erai corect cu el, cu o mamă care avea o oarecare condescendenţă faţă de mine dar de care eram stingherit, eu însumi aveam o impresie foarte bună despre Horia ca şi despre familia lui. De fiecare dată când mergeam în vizită la Horia cumpăra prin mama lui special pentru mine tot felul de dulciuri ştiind că îmi plac. Avea o boală carmică de care era conştient şi Horia şi la care eu nu puteam să-l ajut sub nici o for deşi mi-aş fi dat o mână să-l pot vindeca. Avea boala de a nu putea merge pe picioarele lui şi se deplasa prin apartamentul lui, mobilat cu mult gust, cu mare greutate fie ajutat de familia lui sau de prieteni când erau în vizită. O altă pasiune a lui era cititul, muzica de bună calitate şi filmele, pasiune care putea să o satisfacă deorece avea mult timp la dispoziţie. La acest om l-am dus pe contele incappucciato cu scopul ca acesta dispunând de anumite calităţi paranormale ar fi vrut să-l vindece, dar până la urmă s-a dovedit a fi o mare cacialma din partea contelui care în primul rând l-a făcut pe Horia să spere că boala lui va avea un deznodămînt benefic şi că este posibil să se vindece cât de curând, acesta contele a avut tupeul de a se împrumuta de o sumă de bani destul de mare şi anume 500 lei pe care nu avea să-i mai returneze. Dupăţiva ani când deja rupsesem legătura cu contele şi când Horia pleca definitiv în Franţa să locuiască la sora lui şi la cumnatul lui deoarece aici în România nu mai avea posibilitatea de a se îngriji cu ajutorul dat de jidanii lui cum obişnuiam să glumim, deoarece era insuficient pentru medicamente şi doctori, Horia m-a chemat la el să-şi ia la revedere de la mine definitiv spunând că părăseşte definitiv România şi drept amintire de la el mi-a făcut cadou o carte destul de scumpă despre Astrologie şi cu oarecare strângere de ochi ca să nu plângă ne-am îmbrăţişat ca semn de respect reciproc. De atunci îmi aduc cu drag aminte de Horia şi de fiecare dată nu ştiu de ce îmi scapă câte o mică lacrimă la amintirea lui. Când am aflat de conte că s-a împrumutat de la un bolnav cum era Horia şi cum ştiam că acesta nu-i va mai da niciodată înapoi l-am avertizat pe Horia şi i-am promis că îi voi da eu banii dar Horia m-a iertat de această datorie ştiind că şi eu o duc prost cu banii. Către sfîrşitul perioadei de relaţie cu Contele am ajuns la o discuţie privitoare la felul cum realizam eu horoscoapele pe calaculator deoarece ascendentul calculat de conte era cel puţin mai mare decât cel calculat de programele de pe calculator şi asta la toate aproape peste 1000 de horoscoape pe care le făcusem pe calculator. I-am spus că aceste programe care sunt acceptate de milioane de utilizatori sunt perfecte şi că la el este posibilă o eroare la calculul ascendentului ca şi la celelalte calcule. În anul 2003 când din întâmplare o doamnă care i-am făcut eu horoscopul pe calculator şi mi-a dat un telefon pentru o relaţie tehnică referitoare la horoscop mi-a spus printre altele că ea a plătit 200 lei pentru acest horoscop şi era puţin nemulţumită deoarece ascendentul făcut cu alt horoscop înainte era diferit de acest horoscop. Atunci am aflat că acest impostor de conte îmi plătea mie doar 20 lei pentru horoscopul lucrat pe calculator, pentru 120 de coli A4 şi pentru cartuş care pe vremea acee era de 90 lei. Deci eu cheltuiam aproape de 120 lei plus munca mea pe o zi şi primeam doar 20 lei iar contele lua 180 lei de pe munca mea.  În acea zi care uma să fie ultima în colaborarea dintre noi l-am rugat să-mi spună cum calculează el ascendentul într-un horoscop ? Şi atunci am aflat că timp de zece ani acest impostor care se dădea mare în calculul horoscoapelor calcula horoscopul şi alte calcule din acesta într-un mod absolut greşit şi anume că el calcula ascendentul nu ca un element al cercului în care toate lungimile se măsoară în sexagesimale adică totul se reduce la lungimea de 60 de unităţi adică ora este de 60 minute, minutul are 60 de secunde iar unghiul este măsurat în grde , iar un cerc complet are 360 de grade iar acest impostor calcula totul în sistemul metric adică ora avea pentru el 100 de minte, şi minutul avea 100 de secunde şi aşa  mai departe. În ziua aceasta am rupt relaţia definitivă cu acest homosexual căci aflsem în final că era un homoxexual notoriu şi că el era partea pasivă din această relaţie, în acea zi a pleca din casa mea foarte supărat că pierdea o sursă de bani şi avantaje economice şi culinare de cea mai bună calitate, mi-a cerut să-i dau toată arhiva de pe calculator cu care făceam horoscoapele la care l-am refuzat cu obrăznicie şi i-am spus că nu a plătit nimic pentru munca depusă de mine, că are să-mi dea bani şi cărţi, la care a spus că o să-mi dea dar ştiam că erau minciuni, şi în final a plecat supărat. Dar supărarea mea cea mai mare a fost când mi-a căzut fisa că nu trebuia să-i deschid ochii şi să nu-i fi spus metoda prin care se calculează ascendentul ci trebuia ca o răzbunare din partea mea să-l las să calculeze pe mai departe ascendentul în felul lui nemipomenit de „exact”. A doua zi a dat telefon la noi acasă şi a aflat că eu eram plecat în provincie cu Jan, a venit acasă la fata mea Iulia şi cu ură a plantat în fata mea care de sute de ori i-a servit masa ca o slugă, la care nu ia adus niciodată nici măcar o floare, a plantat câţiva diavolii cu care lucra acest diavol împuţit şi pe care îi adusese din Shambala, ţinutul întunecat al diavolilor, de unde venise acest impostor trimis pe pământ de către mai mari diavoli ai pământului, ca la vremea de apoi în timpul Apocalipsei ia parte la marea luptă, care va fi, de partea întunecaţilor, care se vor ridica să lupte împotriva  oastei lui Iisus. De la vârsta de  18 ani fata mea Iulia Atena este catalogată de doctorii specialişti ca handicapată cu diagnosticul de schizofrenie, boală pe care i-a adus-o acest impostor şi fals apostol care se dă dar care menirea lui pe Terra este de a planta în special în copiii mici unul sau mai mulţi diavoli care o dată intraţi n cugetul şi trupul copilului acesta nu va mai fi om toată viaţa. De atunci viaţa mea este un calvar şi am umblat prin tot felul de doctori şi preoţi şi am cheltuit averi pentru a o face bine pe Iulia dar nu este posibil deoarece  acest drac impuţit deţine puterea de a scoate aceşti diavoli care nu pot fi scoşi de nimeni altul de cât de el. Feriţivă de acest locotenent al diavolilor şi fugiţi cât mai departe de acesta şi mai ales nu staţi de vorbă cu el deoarece este meşteşugit în vorbe atrăgătoare ca să poată să-şi planteze în oameni şi în copii, diavolii pe care îi poartă cu el. Timp de zece ani cât am fost împreună cu acest drac impuţit am căutat de sute de ori de a merge împreună într-o biserică dar de fiecare dată găsea sute de motive de a nu intra în Diserica Domnului Nosru Iisus Cristos. Poate apropriaţii acestui drac pot  să ateste dacă acesta a fost văzut vreo dată intrând în Biserica Domnului. Actual acest drac are propria revistă de paranormal denumită  „Cosmos” şi care este susţinută de indivizi ca şi el homosexuali şi care se dau mari iubitori de Dumnezeu şi care scriu despre lumea divină a lui Dumnezeu traducând din internet articole srise de mari paranormali ai Terrei şi copiate şi prelucrate de aceşti diavoli cu chip uman !
        03.06.2014


                                                      Guru Barbu Simion

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu